تازه های فناوری و IT

همه اخبار جدید در حوزه فناوری های نوین

تازه های فناوری و IT

همه اخبار جدید در حوزه فناوری های نوین

اظهارنظر وزیر ارشاد: فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست،من عضو فیس‌بوک هستم.

 وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: به نظر من فیس‌بوک از مصادیق مجرمانه به شمار نمی‌رود و کسانی که عضو آن هستند، ارتباطات سالم و درستی دارند.

فیس‌بوک جزو مصادیق مجرمانه نیست، من عضو فیس‌بوک هستم

ادامه مطلب ...

هوآوی هشت هسته‌ای واقعی رو می‌کند

شرکت چینی هوآوی به دنبال عرضه یک گوشی هوشمند هشت هسته‌ای واقعی است.

هوآوی هشت هسته‌ای واقعی رو می‌کند

ادامه مطلب ...

عرضه کارت گرافیک جدید ویژه گیمرهای حرفه‌ای

 شرکت ایسوس در جدیدترین کارت گرافیکی خود با دسترسی به قدرت گرافیکی سریع‌تر و دقیق‌تر، به بیشترین سطح کارایی در بازی‌های حرفه‌ای ویدیویی رسیده است.

عرضه کارت گرافیک جدید ویژه گیمرهای حرفه‌ای

ادامه مطلب ...